miércoles, 11 de junio de 2014

ENS POSEM EN LA PELL D'UN ACTOR.

L'altre dia vam fer una xicoteta actuació sobre el llibre que ens vam llegir en classe durant el segon trimestre,''Spot''.

El meu equip i jo vam triar l'esquetx, ''El único que es único''. Va ser divertit a l'hora de representar una obra de teatre així. L'esquetx tractava de quatre atractius i rics adolescents que estaven en una festa, hi havia escenes d'amor, per al meu gust la millor va ser quan Pablo, ''Otelo'' i Marta, ''Sheila'' es besen. Per a poder evitar el bes vam agafar una cartolina i escrivim: ''Bes apassionat'', impedint així que Marta i Pablo es besaren i només es feren una abrasada. 

A l'hora de participar no ho vam fer per igual, gent del meu grup va faltar i una altra no se'l va aprendre del tot. Marta i jo vam quedar les dos assoles per assajar ja que ningú mes del equip va poder.

Per als efectes especials vam buscar una sèrie d'imatges i les vam anant col·locant per ordre correlatiu per a què cada vegada que diguérem alguna cosa com ¡huesitos!, ¡doritos! o ¡JB! (objecte principal de l'obra), es projectara en la pissarra. 

Espere que als meus companys els allà agradat tant com a mi posar-se en la pell d’un actor. 

Irene Lorente López, 3ºC. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario