sábado, 19 de abril de 2014

Eixida al teatre

L’altre dia vam anar a ver l’Home invisible, una obra de teatre en valencià a la Sala Escalante. En la primera escena de l’obra apareixen el doctor Watson i Sherlock Holmes que s’encontren després de molt de temps i es contenel que han fet durant aquest període. Griffin  li conta que està treballant en un projecte d’invisibilitat. L’obra tracta sobre una poció d’invisibilitat. Al doctor Griffin li va costar molt fer-la però va aparèixer Moriarti i se la va portar i va cremar totes les fòrmules.
Arriba l’hora de la presentación i Griffin proba l’experiment, com no li fa efecte a l’instant, Moriarti li diu que se’n baja. Moriarti veig que el hámster s’ha tornat invisible, això significa que Griffin havia provat l’experiment amb el hámster i havia funcionat. Sherlock, Watson, Moriarti i Glòria arriben al Mhotel (un després de l’altre). El que primer arriba és Moriarti, va a l’habitació de Griffin, li demana la fòrmula, com no li la dona, es barallen. Griffin guanya i Moriarti mor. Com a recompensa que Glòria vol a Griffin, es toma l’experiment per a tornar-se invisible com ell.
El que no m’ha agradat de l’obra és que, primer, el lloc on estàvem col·locats no era molt bó, perquè hi havia pilars pel mig que no em deixàvem vore l’obra.
El que tampoc  m’agradat és que al principi, quan presenten als personatges, no l’entén i em costa després entendre l’obra, crec que l’han de explicar millor.
El que m’ha agradat és que els registres dels diàlegs són apropiats per al nostre nivell. I per últim el que també em va interesar és que va ser una obra molt entretinguda i no em vaig aborrir.
Recomane a tots que vagen a veure l’obra perquè els agradrà.


Imatge del teatre.


Moisés Almazán Díaz, 3ºC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario